Preču atgriešana

1. Preču atgriešana

1.1. 14 dienu laikā, norādot iemeslus, varat rakstiski atteikties no sava pasūtījuma, aizpildot preces atgriešanas veidlapu, kas atrodas šīs lapas apakšā.

1.2. Termiņš tiek skaitīts no preces saņemšanas dienas un līdz jūsu rakstiskā atteikuma saņemšanai. Lai šis atteikums būtu juridiski pamatots, pietiek mūs laicīgi rakstiski informēt par atteikumu un iemesliem, kuru dēļ vēlaties nomainīt preci vai atteikties no tās vispār.

2. Atgriešanas nosacījumi

2.1. Svarīgi, lai atgrieztā prece būtu oriģinālajā iepakojumā un kārtīgā stāvoklī.

2.2. Precei jābūt pircēja nebojātai.

2.3. Precei jābūt nelietotai, tā nedrīkst būt zaudējusi savu komerciālo izskatu, tā nevar būt ar norautu aizsargplēvi utt. (Šis punkts nav spēkā tādā gadījumā, ja tiek atgriezta vai apmainīta bojāta prece vai prece ar defektu).

2.4. Precei, kuru atgriežat, jābūt tādā pašā iepakojumā, kādā pircējs to iegādājās (ar instrukciju, rezerves daļām, ja tādas ir).

2.5. Precei, kuru atgriežat, lūdzam pievienot pirkuma dokumentus (rēķinu vai maksājuma čeku).

2.6. Nauda tiek ieskaitīta atpakaļ tajā pašā bankas kontā, no kura tika veikts maksājums (ja preces apmaksājat skaidrā naudā, naudu ieskaitām norādītajā bankas kontā).

2.7. Pēc atgrieztās preces saņemšanas un tās kvalitātes izvērtēšanas apņemamies jums atdot naudu 14 dienu laikā no pasūtījuma atcelšanas dienas.

2.8. Izmērītas preces, kas pēc lietotāja pieprasījuma ir speciāli sagatavotas, sagrieztas, sazāģētas utml., nav atgriežamas.

3. Atgriešanas veidi

3.1. Sūtījumus, kas ietilpst pakomātā, var atgriezt, izmantojot Flipo sistēmu

3.2. Svarīgi! Ar preces atgriešanu saistītās transportēšanas izmaksas sedz Pircējs.

3.3. Svarīgi! Preces jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar pilnu aprīkojumu (instrukcija, rezerves daļas, ja tādas ir). Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci atpakaļ, ja tai nav oriģinālā iepakojuma, trūkst detaļu, prece ir bojāta, netīra vai nepilnīga.

close

Saglabātie produkti